IT, Technologia, Programowanie, Strony WWW i życie codzienne.. - Sprawdzona wiedza w jednym miejscu!

Automatyczna centrala głosowa dla dzwoniących

by goldenClick 0 Comments
Automatyczna centrala głosowa dla dzwoniących

Niezdecydowanym na korzystanie z telefonii internetowej warto wyjaśnić z zastosowaniem nowoczesnych technologii, warto wyjaśnić jak wiele mogą zdziałać posiadając taki system dla siebie i własnej firmy. Chodzi tu o swoiste odciążenie w niektórych sprawach, a automatyczna sekretarka działa niczym pani powtarzająca jak mantrę określone regułki. Ta technologia korzysta z raz nagranych komunikatów głosowych w celu umiejętnego kierowania rozmówcy w określonym kierunku działania. Załóżmy że firma jest zainteresowana w różnym stopniu różnymi tematami rozmów, a największy priorytet stanowić mogą dla niej zamówienia i konsultacje dla użytkownika. Spośród wielu dzwoniących, trudno by było osobie odnaleźć tego najważniejszego, tymczasem centrala wbudowana w program instalowany na komputerze, albo w aplikacji działa niczym katalizator na dzwoniących.

 secretary-office-sales-telephony-call-screen

Dzwoniący usłyszy komunikaty

Pierwsze co usłyszy dzwoniący, to uroczyste przywitanie i wskazanie firmy do której się dodzwonił, a następnie szereg pytań o to, jaki temat rozmowy wybiera. Aby móc dokonać określonego wyboru, dzwoniący musi wybrać określoną cyfrę z klawiatury, po to żeby przejść przez dany etap. Bardzo często wśród opcji wyboru jest także możliwość bezpośredniego połączenia z konsultantem, a więc z prawdziwą osobą udzielającą istotnych informacji. Przez takie zaawansowane technicznie automatyczne biuro obsługi prowadzący firmę mogą się skupić na tym co najważniejsze, a mają pewność, że osoba dzwoniąca ma rzeczywiście ważną sprawę, czyli chce o coś zapytać, albo czegoś się dowiedzieć.

mobile-phone-939424_1920

Może też być tak, że odbierający telefon konsultant będzie dokładnie wiedział, na jaki temat chce rozmawiać dzwoniący, aby móc tej osobie udzielić wyczerpujących informacji, daje mu to sporo, bo może się już do takiej rozmowy mentalnie przygotować. Przy zastosowaniu technologii VoIP firma wdrażająca takie rozwiązanie zyskuje także coś jeszcze, automatyczną obsługę klienta przez całą dobę, z nieco zmienionymi komunikatami, w godzinach w których nie ma na w pracy konsultanta, ale dzwoniący może się wtedy dowiedzieć także w jakich godzinach dostępne fizycznie jest biuro z dyżurującymi w nim osobami.

Leave a reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Why ask?